Produkty by przetrwać zimę

 

Liście kapusty są bogate w przeciwutleniacze, witaminę A, C, E               i witaminy z grupy B oraz wiele detoksykujących, niezbędnych minerałów, takich jak mangan czy magnez. Wyciskajcie soki z liści kapusty albo używajcie ich jako zielone liście do sałatek i surówek.

Czosnek związki siarki, które zawiera czosnek, nadaje mu ostry smak  i  zapach, składnik ten jest również odpowiedzialny za wiele korzyści płynących z tego małego warzywa: przeciwzapalne, przeciw utleniające, przeciwbakteryjne i przeciwwirusowe.

Kalafior również badany pod kątem korzyści przeciwrakowych, kalafior zawiera substancje aktywujące enzymy detoksykacji, jak również przeciwutleniacze i substancje odżywcze zawierające siarkę, które zwiększają zdolność detoksykacji w organizmie.

Imbir, kurkuma, kminek, pieprz i koper Przyprawy te odgrywają istotną rolę w detoksykacji jako pomocnicze siły przeciwzapalne            i wspieracze sił immunologicznych. W połączeniu z innymi produktami detoksykującymi, zapewniają wzmocnienie wagi ciężkiej najlepsze wzmocnienie, jakie możemy zaczerpnąć z natury.

Soczewica zawiera zarówno rozpuszczalny jak i nierozpuszczalny błonnik, doskonały do stabilizowania poziomu cukru we krwi                   i wspiera jelita podczas oczyszczania organizmu.

Jarmuż prawdziwe pożywienie – zawiera tak dużo składników wspierających detoksykację i wzmacniających siły naszego organizmu. Jest niesamowity – działa przeciwzapalnie, przeciw nowotworowo, jako przeciwutleniacz oraz przynosi wiele korzyści   dla układu sercowo-naczyniowego.

Buraki są super-przeciwutleniaczami, działają przeciwzapalnie                 i detoksykująco.

Cebula Należy pamiętać, żeby nie obierać za dużo warstw cebuli, ponieważ to właśnie w jej zewnętrznych warstwach skoncentrowane są ważne flawonoidy. Bogata w witaminę C, witaminę B6, mangan         i B9, cebule są również dobrym źródłem potasu.

Kapusta Niesamowite właściwości przeciw utleniające, wykazująca silne działanie przeciwnowotworowe i przeciwzapalne. Zawiera wysokie dawki witaminy C i A, oraz polifenoli. Każda kapusta jest inna, dlatego najlepiej mieszać jej różne odmiany i kolory,  aby uzupełniać organizm w rozmaite mikroelementy. Bardzo wskazane jest spożywanie również kiszonej kapusty.

Jabłka Jeden z najbogatszych owoców w składniki odżywcze, antyoksydanty, bogate w błonnik i witaminę C. Jabłko dziennie jest wskazane przez cały rok, zimą szczególnie, kiedy dostęp do innych owoców sezonowych jest dość ograniczony.

źródło Onet

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *