Tych produktów nie łączymy

Ryby i warzywa kapustne

Ryby morskie są nieocenionym źródłem jodu, a warzywa kapustne, do których zaliczają się wspomniane wcześniej brokuły oraz kapusta, brukselka, kalafior i kalarepa, wiążą jod, przez co uniemożliwiają jego wchłanianie. Oczywiście z brokułów, jak i z jego ziomków, rezygnować nie można, są szalenie zdrowe, tylko należy łączyć je z innymi potrawami, np. niesamowicie dobrze komponują się ze stekami wołowymi, gdyż zawierają dużo witaminy C, która wspomaga przyswajanie żelaza, a tej w wołowinie nie brakuje. Zatem Kochani, warzywa kapustne jedzmy z mięsem, a ryby morskie parujmy z sałatą lub batatami. Czytaj dalej Tych produktów nie łączymy

prawda o wyciskanych sokach

Soki, bardzo pyszne i zdrowe.
Oczywiście, ale czy powinniśmy je pić bez ograniczeń.
Nie sądzę, nawet witaminy można przedawkować.
Nie zamieniajmy owoców na soki.
Pijmy soki świeżo wyciśnięte, bez cukru i konserwantów.
No i nie przesadzajmy.
soki

http://kobieta.onet.pl/zdrowie/profilaktyka/zdrowie-na-talerzu-sprawdz-co-pijesz/k413y

http://smaker.pl/naturalne-soki-z-owocow-sa-rownie-niezdrowe-jak-gazowane-nap,1898102,a,.html